Ferrari California, inlocuit cu Portofino

Miercuri, 30 august 2017
Ferrari California, inlocuit cu Portofino

Ferrari California a fost lansat in 2008, la Salonul Auto de la Paris, iar de atunci a inregistrat o imbunatatiri semnificative - cea mai importanta fiind actuala versiune V8 cu turbocompresor. Din pacate, nu a mai putut tine pasul cu cele mai aparitii  de pe piata, din segmentul sau, precum Aston Martin Vantage, Lexus LC500 sau anuntatul BMW Seria 8. Prin urmare, consolidarea prezentei Ferrari in lumea GT-urilor se va face prin lansarea unui model complet nou - Portofino.

Cand a dezvoltat sasiul pentru Portofino, Ferrari s-a concentrat pe usurarea substructurii super-decapotabilei. Desi nu a dezvaluit greutatea totala a masinii, Ferrari a anuntat ca distributia greutatii este 46% pe puntea fata si 54% pe spate.

Producatorul italian nu a dezvaluit foarte multe detalii referitoare la reducerea greutatii totale fata de  modelul California T. A dezvaluit insa ca, utilizarii extinse a tehnologiilor moderne de productie, toate componentele sasiului si structurii de rezistenta au fost reproiectate cu o reducere a greutatii, in ciuda unei cresteri a rigiditatii la torsiune.

In ceea ce priveste puterea de sub capota, agregatul V8 a fost modificat astfel incat sa produca 592 CP, cu 39 CP mai mult fata de California T. Puterea suplimentara se datoreaza unei revizuiri a calibrarii motorului, pistoanelor noi, bielelor, sistemului de admisie si galeriilor de evacuare, care reduc si intarzierea turbo la aproape zero.

Viteza maxima pentru noul Ferrari Portofino este fixata la 320 km/h, iar acceleratia 0-100 km/h se realizeaza in doar 3,5 secunde.

In ceea ce priveste dimensiunile de gabarit, noul Ferrari Portofino este putin mai lung, mai amplu si mai inalt decat predecesorul sau, masurand 4,585 m lungime 1,938 m latime si 1,318 m inaltime. Schimbarile usoare in proportie vor imbunatati manevrabilitatea si au permis proiectarea mai aerodinamica, Portofino fiind creata in Centrul de Design Ferrari.

Noul Portofino de la Ferrari primeste si E-Diff3, a treia generatie a diferentialului electronic al marcii, care este acum ajutat de un sistem integrat F1-Trac, despre care se spune ca „imbunatateste atat aderenta mecanica, cat si controlul autovehiculului la limita”.

O alta diferenta intre Portofino si California T consta in adaugarea servodirectiei electrice, aceasta fiind prima serie GT Ferrari care include noul sistemul.

Ferrari nu a stabilit inca pretul pentru Portofino, dar este de asteptat sa fie putin mai costisitor decat predecesorul sau. Vom afla cat costa abia cand Ferrari Portofino isi va face debutul mondial, in cadrul apropiatului Salon Auto de la Frankfurt - IAA 2017.

Save

Trimite pe:
trimite unui prieten
printeaza

Mercedes Clasa S Coupe si Cabriolet - Doua modele de vis

Incepand cu luna octombrie 2017, modelele Mercedes-Benz S 450 4MATIC Coupe, S 560 Coupesi S 560 4MATIC Coupe, respectiv Mercedes-AMG S 63 4MATIC+ Coupe, Mercedes-AMG S 65 Coupe si Mercedes-AMG S 65 ...
>> detalii
 

Primul model Polestar, un coupe hibrid, va fi lansat in 2019

Polestar, fosta sub-marca de performanta de la Volvo, a dezvaluit primul sau model independent, denumit Polestar 1. Acesta va intra in productie in 2019, va fi construit exclusiv intr-o noua unitate ...
>> detalii
 

Noul Land Cruiser 150 de la Toyota, disponibil pentru precomenzi

Toyota Romania anunta lansarea pentru precomenzi a noului Land Cruiser 150. Noul Land Cruiser ramane fidel reputatiei, ducandu-si renumele mai departe cu un design exterior nou, modern si robust, cu ...
>> detalii
 

Incep prevanzarile pentru noul Audi A8

La Summit-ul Audi din Barcelona, brandul cu cele patru inele a sarbatorit premiera mondiala a noului Audi A8. Clientii pot comanda sedanul de lux de la mijlocul lunii octombrie. Cu designul sau ...
>> detalii
 

S-a lansat XC40, cel mai mic SUV din gama Volvo

Volvo a prezentat zilele trecute, in premiera absoluta, noul sau SUV compact, XC40. Asa cum era de asteptat, acesta pastreaza in mare parte stilul conceptului 40.1 si preia o serie de elemente de ...
>> detalii
 

Noul Suzuki Swift Sport, in premiera mondiala la IAA Frankfurt 2017

Dupa ce noul Swift a avut premiera mondiala la Geneva, in primavara, acum Suzuki Motor Corporation a prezentat oficial noul Swift Sport la editia a 67-a a Salonului Auto de la Frankfurt. Cea de-a ...
>> detalii
 

Porsche Cayenne 2018 - mai rapid ca niciodata

Porsche a dezvaluit noul Cayenne, versiune 2018, inainte de debutul oficial, programat la Salonul Auto de la Frankfurt. Crossover-ul reproiectat are un design frontal evolutiv, cu prize de aer mai ...
>> detalii
 

Noul Bentley Continental GT se vrea regele categoriei Grand Tourer

Bentley a dezvaluit toate detaliile referitoare la noul Continental GT, la crearea caruia s-a inspirat de la conceptul EXP 10 Speed 6 (vezi link-ul de la finalul articolului). Noul Continental GT are ...
>> detalii
 

Leon CUPRA R, cel mai puternic model produs vreodata de SEAT

Luca de Meo, presedintele SEAT, a dezvaluit zilele trecute cele mai importante noutati care vor fi prezentate de constructorul spaniol la apropiatul salon auto de la Frankfurt. La aceasta ocazie ...
>> detalii
 

Dacia a dezvaluit noul Duster

Dacia a prezentat astazi primele informatii si imagini referitoare la noul Duster, un SUV cu design modern si atragator. Inceputa in 2010, povestea de succes a celui mai vandut model Dacia continua cu ...
>> detalii