MINI Hatch 3 usi electric va fi produs in Marea Britanie

Luni, 7 august 2017
Sursa: comunicat de presa BMW Group Romania
MINI Hatch 3 usi electric va fi produs in Marea Britanie

Electrificarea este unul din pilonii centrali ai strategiei corporate NUMBER ONE > NEXT a BMW Group, iar compania a anuntat ca toate marcile si gamele de modele pot fi electrificate, cu un tren de rulare complet electric sau plug-in hybrid, urmand a fi oferit suplimentar pe langa variantele cu motor termic. Modele electrificate suplimentare vor fi aduse pe piata in ani urmatori si dupa 2020, iar arhitectura urmatoarei generatii de automobile ale companiei va permite masini complet electrice.

In prezent, BMW Group a anuntat ca noul MINI electric, cu propulsie pe baterii, va fi o varianta a principalului model al marcii, Hatch cu trei usi. Acest automobil complet electric va intra in productie in 2019, marind varietatea de trenuri de rulare MINI, care va include motoare termice pe benzina si diesel, un model plug-in hybrid si unui electric pe baterii. Trenul de rulare electric al modelului MINI va fi produs la centrul de electromobilitate al BMW Group de la uzinele din Dingolfing si Landshut, in Bavaria, inainte de a fi integrat in automobil la uzina din Oxford, care este principala locatie de productie a modelului MINI Hatch cu trei usi.

Pana in 2025, BMW Group se asteapta ca automobilele electrificate (electrice si plug-in hybrid) sa reprezinte intre 15 si 25% din vanzari. Cu toate acestea, factori precum reglementarile, stimulentele si infrastructura de incarcare vor juca un rol major in determinarea amplorii electrificarii de la piata la piata. Pentru a reactiona rapid si in mod adecvat la cererea clientilor, BMW Group a dezvoltat un sistem flexibil unic in intreaga sa retea globala de productie. In viitor, sistemul de productie BMW Group va crea structuri care sa permita sa fie fabricate concomitent modele cu motor termic, plug-in hybrid sau tren de rulare complet electric.

In prezent, BMW Group produce modele electrificate la zece uzine din intreaga lume; incepand din 2013, toate elementele importante ale trenului de rulare electric pentru aceste automobile provin de la uzinele din Dingolfing si Landshut ale companiei. Suplimentar, la Dingolfing se produc versiunile hybrid plug-in ale gamelor BMW Seria 5 si BMW Seria 7 si, din 2021, se va produce BMW i NEXT. Pana in prezent, BMW Group a investit in total peste 100 de milioane de euro in electromobilitate la Dingolfing, iar investitiile continua pe masura ce gama de automobile electrificate a BMW Group se extinde mai departe.

Noul MINI integral electric este unul dintre modelele electrificate ce vor fi lansate de marcile BMW si MINI in anii urmatori. In 2018, BMW i8 Roadster va deveni cel mai nou membru al familiei BMW i. Pentru 2020 a fost anuntat versiune BMW X3 integral electrica, iar BMW iNEXT va urma in 2021.

In prezent, BMW Group ofera cea mai larga gama de automobile electrificate a oricarui producator auto din lume, cu noua modele deja disponibile pe piata. Acestea variaza de la modelul complet electric BMW i3 la cel mai nou model electrificat al companiei, MINI Cooper S E Countryman ALL4, o versiune hybrid plug-in a MINI Countryman, produsa de VDL Nedcar in Olanda. Compania s-a angajat sa vanda 100.000 de automobile electrificate in 2017 si va avea un total 200.000 de masini electrificate pe sosele pana la sfarsitul anului.

Trimite pe:
trimite unui prieten
printeaza

Viitorul Audi A3 in 3 usi, inlocuit cu un liftback?

Versiunea hatchback cu trei usi a urmatoarei generatii Audi A3 va fi abandonata, relateaza Autocar. In schimb, constructorul german intentioneaza sa adauge familiei A3 o noua versiune, liftback cu ...
>> detalii
 

Skoda Felicia E - un hatchback full electric?

Skoda are in plan o ofensiva electrica, in ton cu noua tendinta impusa de Grupul Volkswagen, iar unul dintre modelele luate in cosiderare de catre producatorul ceh ar putea fi derivat din conceptul ...
>> detalii
 

Noul director de design la Skoda este Oliver Stefani

Este posibil ca numele Oliver Stefani sa nu va spuna nimic, dar cu siguranta ii cunoasteti munca! Ca director de design exterior la Volkswagen, el a coordonat proiecte importante, de la marele Atlas, ...
>> detalii
 

Constructorii germani incearca salvarea tehnologiei diesel

Marii consstructori din industria germana au cazut de acord cu guvernul din aceasta tara pentru o serie de masuri, inclusiv o actualizare voluntara a modelelor diesel Euro 5 si partial Euro 6, in ...
>> detalii
 

Grupul PSA anunta incheierea achizitiei Opel si Vauxhall

Grupul PSA anunta incheierea achizitiei filialelor Opel si Vauxhall de la General Motors, un proiect care a fost semnat pe 6 martie 2017. Impreuna cu Opel si Vauxhall, Grupul PSA devine al doilea cel ...
>> detalii
 

Musk declara ca Tesla Model 3 poate functiona 1,6 milioane km fara revizii

Directorul executiv al Tesla, Elon Musk, este atat de increzator in privinta noul lansatului Model 3, incat se declara convins ca proprietarii rareori vor trebui sa-l duca la service. Cu ocazia ...
>> detalii
 

Salonul Auto Bucuresti si Accesorii 2017, in parteneriat cu ACAROM

Aflat la cea de a XV-a editie si implinind 24 de ani de la inaugurare, Salonul Auto Bucuresti & Accesorii, ce va avea loc in perioada 2-12 noiembrie, la Romexpo, anunta semnarea parteneriatului cu ...
>> detalii
 

BMW respinge acuzatiile de manipulare a emisiilor diesel

Din cauza informatiilor recente aparute in presa germana, BMW Group si-a facut publica pozitia, mentionand ca regula de baza faptul ca automobilele BMW Group nu sunt manipulate si respecta cerintele ...
>> detalii
 

In ciuda scandalului Dieselgate, vanzarile Grupului Volkswagen merg struna!

Efectele scandalului Dieselgate par sa nu existe, in privinta vanzarilor Grupului Volkswagen! Strategiile puse in aplicare la nivel mondial au dat roade si, astfel, gigantul german a reusit sa vanda ...
>> detalii