Noul CEO Bugatti este Stephan Winkelmann, venit de la Audi Sport

Marti, 24 octombrie 2017
Noul CEO Bugatti este Stephan Winkelmann, venit de la Audi Sport

Nascut in 1964, Stephan Winkelmann este unul dintre cei mai respectati directori din industria auto. Germanul de 53 de ani a petrecut doi ani in armata, ca parasutist, insa a parasit armata pentru a-si incepe cariera in domeniul auto. Si iata-l astazi, in postura de director executiv al Bugatti Automobiles.

Noul rol nu ar trebui sa fie o surpriza, avand in vedere ca Wolfgang Durheimer a condus atat Bugatti cat și Bentley, din 2014. Vorbind de Bentley, constructorul britanic il primeste cu bratele deschise pe Adrian Hallmark, ca director executiv. In acelasi timp, Durheimer va ramane in Grupul Volkswagen, ca si consultant in proiectele legate de motorsport, inclusiv pentru un prototip electric anuntat la Pikes Peak 2018.

Winkelmann (foto) si-a inceput cariera in industria automotive la Mercedes-Benz si FIAT, apoi a trecut la Lamborghini, in 2005. Incepand cu 2016, Grupul Volkswagen l-a numit seful Audi Sport GmbH, cunoscut anterior sub denumirea de quattro GmbH. Paranteza: aceasta schimbare a numelui vine ca o consecinta a concentrarii pe vehiculele cu tractiune pe spate, cum ar fi Audi R8 RWS 2018.

Matthias Muller, care are rolul de presedinte al Consiliului de Administratie al grupului Volkswagen, a comentat: „Accept dorinta lui Wolfgang Durheimer de a se pensiona. La Bugatti a dus la capat epoca Veyron si, odata cu dezvoltarea lui Chiron, a deschis un nou capitol interesant pentru brand”. Si de aici incolo, este evident ca Winkelmann are multe de dovedit.

Dupa cum se stie, performantele noului Chiron sunt limitate in prezent de anvelope. Durheimer a deschis deja subiectul referitor la succesorul lui Chiron, care aproape sigur va beneficia de propulsie hibrida, pentru a putea depasi performantele oricarui alt hypercar de pe planeta.

Venom F5 este deja in spatele lui Chiron, iar Hennessey se asteapta sa confirme viteza maxima de 300 mile/ora la SEMA 2017. In comparatie cu capodopera tehnologica a lui Bugatti, Venom F5 este produs de Hennessey pe un buget mult mai strict. Asa ca nu va fi deloc usor pentru Winkelmann, avand in vedere si statutul lui Bugatti in cadrul Grupului Volkswagen si al industriei auto.

In fine, sa mai spunem ca Adrian Hallmark, in varsta de 55 de ani, se alatura echipei Bentley, venind din pozitia de director general pe strategie la Jaguar Land Rover. Anterior, a detinut functii la Porsche, Volkswagen si SAAB.

Trimite pe:
trimite unui prieten
printeaza

Un Lamborghini Huracan, donat pentru proiectele de caritate ale Papei Francisc

Automobili Lamborghini a creat un exemplar unic Huracan, care urmeaza sa fie scos la licitatie in scopuri caritabile, ca o donatie catre Sfintia Sa Papa Francisc. Bolidul va fi licitat de casa ...
>> detalii
 

Cinci stele Euro NCAP pentru SEAT Arona si Volkswagen T-Roc

Noile modele SEAT Arona (foto), Volkswagen T-Roc si Polo, Skoda Karoq, Opel / Vauxhall Crossland X, Volvo XC60, Citroen C3 Aircross si Mitsubishi Eclipse Cross sunt protagonistele celor mai recente ...
>> detalii
 

S-a lansat Calendarul Pirelli 2018, realizat de Tim Walker

Calendarul Pirelli 2018, realizat de Tim Walker, a fost prezentat la New York. Pentru cea de-a 45-a editie a Calendarului, ce cuprinde fotografii realizate la Londra, in luna mai, fotograful britanic ...
>> detalii
 

Conceptul Nissan Leaf NISMO

Versiunea concept NISMO a noului Leaf vine cu un design exterior nou, ce poarta semnatura diviziei de motorsport si tuning de la Nissan. Combinatia dintre tehnologia de competitie NISMO si designul ...
>> detalii
 

Un nou model mini la Mitsubishi, pe viitoarea platforma Renault Clio

Cum Mitsubishi se afla in aceeasi „familie” cu  Renault si Nissan, este firesc ca inlocuitorul lui Mirage sa foloseasca platforma tehnica si motoarele de la Renault Clio. Mitsubishi ...
>> detalii
 

Conceptul Nissan IMX, crossover 100% electric, 100% autonom

Dupa prezentarea la nivel mondial a noului Nissan Leaf si a versiunii sale electrice, cu ocazia ultimului eveniment Nissan Futures 3.0, Nissan a dezvaluit in premiera, la Salonul Auto de la Tokyo, ...
>> detalii
 

Toyota: pana in 2025, vehiculele pe hidrogen, la fel de accesibile ca si hibrizii

Toyota considera ca vehiculele pe baza de hidrogen ar putea deveni la fel de accesibile ca si hibrizii, pana in 2025. Oficialii constructorului nipon au declarat ca tehnologiile pentru propulsia pe ...
>> detalii
 

Productie intarziata si pierderi record la Tesla

Tesla Inc. a anuntat ca isi amana obiectivul pentru productia de volum a noului sau sedan Model 3 cu aproximativ trei luni, motivand ca a fost dificil sa se prevada cat va dura pana cand toate ...
>> detalii
 

BMW, Daimler, Ford si Volkswagen lanseaza IONITY, o retea pan-europeana de incarcare

BMW Group, Daimler AG, Ford Motor Company si Volkswagen Group, impreuna cu Audi si Porsche au anuntat crearea joint-venture-ului IONITY, care dezvolta si implementeaza o retea de Incarcare de Mare ...
>> detalii
 

Seful Volkswagen critica Tesla

Zilele trecute, directorul executiv al Grupului Volkswagen, Matthias Müller, s-a referit nu tomai magulitor la adresa Tesla, afirmand ca producatorul american de automobile electrice nu este o ...
>> detalii